ZAZ priniesla do Bratislavy kúsok Paríža

Francúzska spevácka hviezda ZAZ má za sebou ďalší úspešný koncert na Slovensku. Po tom minuloročnom sa do Bratislavy vrátila v piatok večer a plná Incheba Expo Aréna zažila poriadnu dávku francúzskeho šarmu, elegancie a hudobnej noblesy. V strhujúcej a energiou nabitej šou sa peknej Francúzke podarilo nielen roztancovať, ale napriek tomu, že francúzština nie je najjednoduchší jazyk, aj rozospievať Inchebu.

Pred hlavnou hviezdou večera dostala príležitosť pred veľkým publikom aj talentovaná slovenská speváčka Martina Javor, ktorá v polhodinovom vystúpení predstavila svoju tvorbu. Po následnej pauze sa už však fanúšikovia francúzskej divy dočkali úchvatnej šou, plnej svetelných efektov a na premietanej scéne mali možnosť preniesť sa priamo do Paríža. ZAZ, vlastným menom Isabelle Geffroy, ukázala Slovákom okázalé vystúpenie, pri ktorom mali mnohí zimomriavky. Na scéne sa objavovali scény ako z filmu, aktívne obrazy a príbehy. ZAZ počas vystúpenia trikrát zmenila outfit a niekoľkokrát sa jej podarilo roztlieskať publikum aj lámanou slovenčinou. „ZAZ ukázala Slovákom skutočné umenie a vďaka jej fantastickej práci s davom si to musel každý naozaj užiť. Sme radi, že sme niečo takéto mohli do Bratislavy priniesť. Veľmi sa sem tešila a tlmočníčka jej musela preložiť do slovenčiny viacero vecí, ktoré chcela povedať ľuďom z pódia,“ prezradil organizátor koncertu Karol Jagoš z agentúry Trio Production. Mladá Francúzka bola na záver vystúpenia skutočne dojatá z toho, ako Slováci reagovali na jej pesničky, keď ich nechala občas spievať celé pasáže samých. „Bolo to úžasné. Vidieť, ako majú ľudia na Slovensku radi moju hudbu a ako sa počas celého koncertu bavili, to je vždy veľkou odmenou pre každého umelca. Milujem ich,“ povedala po viac ako dvojhodinovom koncerte ZAZ, ktorá si na jeho záver na pódiu kľakla a takto poďakovala ľuďom.

KOMPLET FOTOREPORT NÁJDEŠ TU!

zdroj: Danka Šoporová