LP aj po tretíkrát na Slovensku očarila zaplnenú AXA arénu!

Vo štvrtok 27. júna AXA aréna NTC v Bratislave priniesla slovenským divákom energický hudobný zážitok v podobe návštevy americkej speváčky LP. Svetoznáma hviezda je rodená Američanka s taliansko-írskymi koreňmi, ktoré dotvárajú jej nenapodobniteľný prejav. Ním si získala aj fanúšikov v našom hlavnom meste.

LP je na hudobnej scéne už vyše 15 rokov a má na konte 5 štúdiových albumov. Slovenských poslucháčov si získala skladbami Lost on you, Muddy Waters, alebo Girls Go Wild.Speváčka s civilným menom Laura Pergolizzi zavítala na Slovensko už po tretíkrát, no išlo o jej prvý sólový koncert v rámci aktuálneho svetového turné k najnovšiemu albumu Heart To Mouth, ktorý vyšiel minulý rok v decembri.

V úvode rozohriala a naladila publikum Emma Drobná, ktorá bola predskokankou koncertu. Emma fanúšikov naštartovala okrem iného aj svojim známym hitom Words.

Krátko po 20tej hodine odštartovala LP program skladbou Dreamcatcher, nasledovala staršia pieseň When We´re High, ktoré nadhodili dynamiku celého večera v chytľavej energickej atmosfére. Speváčka taktiež naaranžovala intímnejšie skladby, ktoré sa prirodzene prelínali s tými rytmickejšími. Silným momentom bola unplugged verzia skladby One night in the sun. Hudobnému aranžmá sekundovali v atmosfére svetlá z davu.Tanečnej nálade koncertu prispeli aj skladby House on fire, či v závere skladba Shaken.

AXA aréna NTC pôsobila napriek veľkému počtu návštevníkov komorným a usporiadaným dojmom. Bolo to technicky a priestorovo dobre zvládnuté, diváci si tak mohli naplno užiť hudobný zážitok. Koncert LP ukázal, že speváčka je nielen dobrou textárkou, ale aj muzikantkou, čo potvrdila hrou na viacerých nástrojoch počas koncertu. Folkový nádych podporovala ústna harmonika, rytmiku udržiavala tamburínou, či ukulele.

Programu dominovali najmä rytmickejšie skladby, ktoré roztancovali publikum. Počas celého koncertu bolo cítiť súhru hudobníkov so speváčkou. Celá sála bola nabitá skvelou atmosférou, ktorá sa vznášala medzi divákmi a reflektovala energiu z pódia. Speváčka si získala publikum aj vďačnou komunikáciou. Pravidelný spev publika dokázal, že aréna bola plná skalných fanúšikov. Ich vernosť a pripravenosť sa dala vycítiť aj na drobných nuansách ako boli pripravené červené stuhy známe z klipu piesne Tightrope.

V závere koncertu dopriala fanúšikom aj prídavok v podobe troch skladieb vrátane chytľavého hituLost on You z rovnomenného štvrtého štúdiového albumu. LP je svojim charakteristickým pískaním a energiou nezabudnuteľným zážitkom, ktorý sa oplatí zažiť. Tešíme sa na jej ďalšiu návštevu Slovenska.

Autor: Martina Ráczová