Celeste Buckingham rozžiarila košický klub Diamond!

V súčasnosti jedna z najžiadanejších slovenských speváčok Celeste Buckingham zavítala 28. marca do metropoly východu, aby v priestoroch Diamond People Clubu potešila svojich fanúšikov. Spolu so svojim priateľom Martinom Harichom pripravili košičanom veľký spoločný koncert, v predvečer prezidentských volieb.

Pred samotným podnikom postávajúce hlúčiky tínedžerov dávali tušiť, aké publikum príde podporiť mladých spevákov.Celkom milo vyzerali aj rodičia s najmenšími fanúšikmi, ktorý si taktiež túžili vychutnať vychádzajúce hviezdy. Lineup začal s hodinovým oneskorením, čo bolo nakoniec aj prínosom, pretože sa tak klub zaplnil aspoň do polovice. Martin Harich si srdcia fanúšičiek získaval okrem spevu aj energickým pohybovým prejavom. Ten mu však dal aj spolu s horúčavou v klube zabrať, pretože v závere koncertu vyzeral ako po saune 🙂 Pódium pre päťčlennú kapelu stačilo len tak tak, ale to však neubralo na energii, ktorú do vystúpenia dala celá zostava. Na záver Martinovho vystúpenia prišla aj Celeste na javisko a spoločne si zaspievali duet a nielen to.

DSC01086Dokonca po odspievaní sa na žiadosť publika pobozkali. Spontánnosť teda určite nechýbala. Horšie to však bolo s akustikou v podniku. Predsa nie je stavaný na živé vystúpenia, čo bolo aj patrične počuť. Počas prestávky medzi vystúpeniami Celeste ochotne rozdávala autogramy a fotila sa s návštevníkmi. Následne ovládla pódium čerstvá víťazka cien TV Očko a OTO v kategórii speváčka roka. O tom, že si ocenenia zaslúži presvedčila od prvých chvíľ koncertu kedy zaznel singel Crushin‘ My Fairytale. Sprievodnou kapelou bola partia z King Shaolin, s ktorou si počas vystúpenia Celeste aj zaspievala ich pesničku. Speváčka si získala publiku svojou bezprostrednosťou (miestami celkom vtipnou) a samozrejme aj kvalitným spevom, ktorý sa dostal pod kožu asi každému. Dôkazom bola aj skladba I’m Not Sorry.

Celeste si do setlistu požičala aj cover verzie známych hitov. Zo starších to bola notoricky známa pieseň Ain’t No Sunshine, ktorú naspieval Bill Withers. Z novších skladieb to bol hit od britského speváka menom John Newman – Love me again. S najznámejším hitom Run, Run, Run Celeste presvedčila nielen fanúšikov ale aj ich rodičov o tom,  že jej skladby vedia strhnúť skoro každého.

Vo svojom veku naozaj dokazuje, že kde je vôľa a chuť, tam je aj cesta. Aj samotný záver Celestinej časti koncertu patril duetu s Martinom Harichom. Po koncerte sa väčšina fanúšikov nevedela dočkať autogramiády a fotenia s hviezdami večera, ktorá začala neskôr po vystúpení.

Košický koncert sa niesol v príjemnej atmosfére plnej energie a slušných speváckych výkonov.Celeste nám po koncerte prezradila niekoľko noviniek, ktoré vám prinesieme v krátkom rozhovore.

Viac fotiek nájdete TU!

Text a foto: Martin Laškovský