Po takmer štvrť storočí bude najstaršie české hudobné vydavateľstvo opäť predávať svoje nahrávky na LP, CD a DVD vo vlastnom obchode na Jungmannově náměstí 17 v Prahe 1. A to priamo v modrom kubistickom dome Schlögl, ktorého história je už od 30.rokov minulého storočia spätá s hudbou – predovšetkým vďaka predajni hudobných nástrojov. Už tento týždeň, a práve na tomto mieste, Supraphon otvoril svoj POP-UP MUSIC STORE, ktorý po prázdninovej rekonštrukcii získa podobu plnohodnotného predajného priestoru.
Hoci je aktuálnym trendom hudobného priemyslu digitálna distribúcia hudby, stále sa nájde množstvo poslucháčov, ktorí uprednostňujú počúvanie hudby či hovoreného slova prostredníctvom CD a LP. Po úspešnom spustení digitálneho servisu Supraphonline sa tak vydavateľstvo Supraphon vracia i k možnosti ponuky fyzických nosičov vo vlastnej reprezentatívne predajni. Táto predajňa vznikne po rekonštrukcii v Hudobnom dome – Schlögl na Jungmannově námestí 17 v Prahe 1. Avšak, kým sa tak stane, Supraphon prevádzkuje v týchto priestoroch svoj POP-UP MUSIC STORE.
Minimálne do začiatku tohtoročných prázdnin, čiže do plánovaného otvorenia SUPRAPHON POP-UP Music Store, budú každý týždeň prebiehať špeciálne obchodné akcie zamerané na hudobné žánre či interpretov, a to s možnosťou využitia mimoriadnych zliav. Hneď v prvom týždni je pre zákazníkov pripravená akcia „1 + 1“, kedy za každý zakúpený nosič kupujúci získa z vybraných titulov druhý zdarma.
Všetky aktuality či sprievodný program budú k dispozícii prostredníctvom Facebookovej stránky Supraphonu: https://www.facebook.com/Supraphon
Projekt Supraphon Pop-Up Music Store vznikol v spolupráci s agentúrou Cream Prague.
Čo je Pop-up store?
Ide o krátkodobý, neopozeraný maloobchodný priestor, ktorý sa nečakane objaví (pop-up po preklade z angličtiny znamená vyskakovací) a slúži ako forma dočasného kamenného obchodu. Pojem krátkodobý predstavuje rádovo týždne či mesiace.
Zdroj: SOUL FOR SHOW / SUPRAPHON 2015