TOMÁŠ KLUS SA S KOŠICAMI LÚČIL NA TRIKRÁT!

Aby toho nebolo málo, Tomáš Klus sa rozhodol po predstavení nového CD počas jarného tour pokračovať ďalej. Ten so svojou Cílovou skupinou zavítal po troch mesiacoch späť na Slovensko, aby v rámci Proměnamě Tour 2014 opäť potešil všetkých fanúšikov kvalitnej hudby! Po Pezinku a Humennom sa ľudia vôbec nemuseli báť dažďa, lebo košický koncert sa presunul z amfíkov do krytej Infiniti Arény. Kto navštívil košický koncert Tomáša Klusa, sa môže pochváliť skutočne nevšedným improvizačným a speváckym vystúpením, ktorým nepochybne známy český spevák Tomáš Klus nadchýna davy.

Hudobná hviezda Tomáš Klus je vďaka bezprostrednosti, profesionalite, ústretovosti a schopnosti zaujať masy právom považovaný za to najlepšie, čo česká hudobná scéna vyprodukovala počas uplynulých pár rokov. A nielen to. Obrovskú popularitu žne mladý umelec i u nás na Slovensku, čoho dôkazom je aj séria pridaných koncertov jeho Proměnamě Tour 2014.

_DSC9080Tomáš Klus, známy predovšetkým ako úžasný zabávač a textár v jednom, opäť raz potvrdil svoje kvality. Bohatá svetelná šou, úvodné hviezdy a vonné tyčinky dodali príjemnú atmosféru k naladeniu do polohy uvoľnenia. Nesklamal ani Tomáš a znova raz vystúpil na stage bosý. Vysmiaty a energia na rozdávanie, to je on! Každá jeho šou osloví a ide do vyčerpania, do poslednej kvapky potu, predsa fanúšikovia mu to vracajú stonásobne.

Okrem vtipných scénok doprevádzaných originálnymi textami náhodne skomponovaných piesní, bez ktorých sa nezaobíde ani jeden koncert Tomáša Klusa. Práve v košickom štýle sa niesla rocková podobizeň o rezni. Nebola núdza ani o známe chytľavé pesničky zo starších albumov či hip-hopový prejav. Pri piesni Narozeninovál Tomáš zoskočil z pódia a začal rozdávať cukríky, tie predsa treba osláviť sladko.

_DSC9086Tomáš Klus má jednu z najlepších komunikácií s publikum a ani to, že jeho sláva stále stúpa, nebojí sa zájsť do davu fanúšikov. Preto ho ľudia tak milujú a jeho živé koncerty sú pre každého nezabudnuteľné. Pre niekoho sa stávajú dokonca momentom slávy, keď na Tomášove vyzvanie vystúpia na pódium a predvedú svoje tanečné kroky. Rovnako ako traja šťastlivci, ktorí tancovali zmes latinsko-amerických a kmeňových pohybov podľa Tomáša. A to, že rád komunikuje s davom nie je nič zvláštne, ale že si vyberie jednotlivca a ide za ním až do hľadiska je priam úžasne. Známe selfie s hlavnou hviezdou počas koncertu, ktorý je v plnom prúde, bez toho, aby ste sa pohli zo svojho miesta, je možné iba pri vystúpeniach Tomáša Klusa. Je zaručene, že vtedy každá fanynka vo vašom okolí odpadáva.

_DSC9072Dav tancoval, šalel, zabával sa a nekončiacim potleskom tak v závere koncertu iba potvrdil hudobné kvality vystúpenia. Tomáš Klus sa poďakoval a zložil poklonu svojim priaznivcom. Tešil sa z celých Košíc a dopredu sľúbil, že východné Slovensko sa stane pravidelným miestom jeho návštev. Obecenstvo si po týchto slovách jednoznačne po ukončení koncertu vydobilo prídavok najprv neutíchajúcim potleskom a druhýkrát sa pridali aj ráznym dupotom. Infiniti Aréna v Košiciach vydržala v ten večer mnohé a Tomáš Klus so svojou Cílovou skupinou sa lúčil nie raz, ale až trikrát.

_DSC9053Verný dav si počkal celú kapelu vo vyše hodinovom rade. Kapela si vždy ochotne nájde v časovom harmonograme priestor, kedy sa po koncerte porozpráva, odfotí a rozdá autogramy. Tomáša rozhodne potešilo, keď sa dozvedel o narodeninovom darčeku v podobe voľného lístka na jeho koncert, ktorý fanúšička Lenka absolvovala prvýkrát. Zaželal jej to najlepšie k narodeninám a na želanie jej kamaráta, ktorý jej to všetko pripravil ju Tomáš s radosťou silno objal, lebo práve to bolo vrcholom celého narodeninového prekvapenia. Tomáš pomáha a rád pomôže plniť aj takéto príjemne prekvapenia. O pár mesiacov sa Tomáš predstaví aj na pridaných koncertoch v novembri, aby potešil verných fanúšikov aj vo zvyšných mestách Slovenska.

Kompletný fotoreport nájdete TU!

Termíny koncertov:

18.11.2014  Športová hala Levice