Prešovské publikum titulovalo Tomáša Klusa za Východniara

Ako minulé turné, ani toto neostalo nepovšimnuté a Tomáš Klus to znova poriadne roztočil. Už po týždni predaja lístkov sa hlásili prvé vypredané mestá. Niet pochyb, kto by si nevychutnal českého slávika naživo. Medzi ohlásenými mestami nechýbal ani Prešov. Po minulých skúsenostiach sa stavilo na sálu v PKO, ktorá zaplnila priestory od začiatku.

Po krátkom časovom posune začatia koncertu si netrpezlivé publikum Tomáša vytlieskalo, ten s úsmevom vybehol na pódium. Svoje hity prelínal vtipmi a čo všetko stihol počas dňa. Spomenul centrum Prešova, že sa mu páči, no len ta zima bola nepríjemná, dodal s úsmevom. Aj toto turné si na hudobnú výpomoc zavolal priateľov Petra Škodu a Honzu Lstibůrka. V PKO sa niesla príjemná atmosféra, ľudia tancovali, spievali si s Tomášom a niektorí sa s ním pustili aj do krátkej debaty počas prestávok medzi pesničkami.

Tomáš svoj koncert znova odohral v uvoľnenom štýle a na pódiu stal opäť len v ponožkách. Má svoju tradíciu a topánky mu zrejme zabraňujú precítiť všetku energiu z publika. Ľudí prekvapil v momente, keď počas piesne zmizol z pódia, no odrazu sa objavil za divákmi a preplietol si cestu pomedzi nich. Šokované dievčatá stratili dych… Prešovské publikum bolo z vystúpenia tak nadšené, že Tomáša prijali ako za svojho a titulovali ho za pravého Východniara. Určite môže byť pyšný, lebo v Prešove sa rodia ozaj výborní muzikanti. Takáto pochvala od publika značí, len jeho hudobnú výnimočnosť.

Po koncerte ste si mohli vyčkať na autogram, či na fotku. Preukázané gesto vraví, že pre Tomáša Klusa je fanúšik tým najdôležitejším.

Viac foto z koncertu TU.

text a foto: Paľo Dráb