Müller totiž vyzval pred pár týždňami svojich fanúšikov na facebooku, aby práve k tejto skladbe skúsili vytvoriť vlastnými silami a technickými prostriedkami klip. Hoci bol Richard vraj tradične skeptický ako tento experiment dopadne, výsledok bol pre neho šokujúci – do termínu uzávierky prišlo 20 klipov! „Bál som sa aj toho, že budú hrozné a budeme musieť priznať porážku. Prišli však videá zaujímavé, očividne sa každý snažil urobiť maximum,“ teší sa Müller.
Všetkých 20 klipov si pozrel a ako najlepšie vybral video od mladého študenta dizajnu na Vysokej škole výtvarných umení Ada Juráčka. „Zaujalo ma okamžite, pretože bolo jednoduché, čisté a úderné. Je minimalistické, no v dnešných časoch, keď sa robia aj klipy extrémne výpravné a drahé, je tu zrazu video, ktoré by zaujalo divákov na akejkoľvek stanici. Určite by ich však rozdelilo na dva tábory,“ dodáva Müller. „Na tých, ktorým by sa páčil, a tých, ktorý by ho odmietli.“
Ado Juráček je dlhoročným obdivovateľom Richarda Müllera, a hoci výzvu na vytvorenie klipu k jeho pesničke Hluk zaregistroval len štyri dni pred uzávierkou, stihol vytvoriť dielko, ktoré malo napokon u Richarda najväčší úspech. „Idea mi napadla v sekunde,“ tvrdí Ado. „Pritom to bol môj celkom prvý klip. Je to pre mňa nová skúsenosť, no rád by som sa tvorbe klipov aj naďalej venoval.“ Ada teší aj to, že s umelcom, ktorého doteraz poznal len z nahrávok a koncertov, je celkom nečakane v osobnom kontakte a patrí medzi jeho spolupracovníkov.
redakciu informovala Eva Bacigalová, manažment Richarda M.