FALLGRAPP A SOFA SURFERS PREDVIEDLI KONCU ROKA V MMC AUDIOVIZUÁLNE VYVRCHOLENIE

Skalní fanúšikovia skupiny Fallgrapp nechýbali tento štvrtok 10. decembra v bratislavskom Majestic Music Clube. Úspešná formácia totiž v tento večer odohrala svoju poslednú tohtoročnú koncertnú šou v Bratislave, počas ktorej nebola núdza o exkluzívne prekvapenia.

FALLGRAPP (Juraj Líška a spol.) divákom predstavil niekoľko skladieb z novo pripravovaného albumu. Nezabudli však ani na časom preverené hity ako I.N.Á., Rieka, či Vlasy. Ako bonus odpremiérovali nový videoklip k piesni Duch mesta od Jany Kirschner, ktorý Fallgrapp zremixovali a oficiálne ho predstavili v pondelok 14.12.2015. Bola to mega show, dobrá akcia, skvelá hudba a kopa zábavy. Janka Kirschner síce nevystúpila, ale zato ju zastúpila charizmatická speváčka kapely Nora Ibsenová. Je to jednoducho jedna zrelá kapela, ktorá svoje kvality a populárnosť dokázala aj na poslednom RadioHead Awards kde pozbierali skoro všetky ocenenia čo sa dali. O projekciu sa postaral Akasha Visualstation a toto spojenie hudby s obrazom bolo fenomenálne.

IMG_4311Nemenej dobrú vizuálnu show pripravili aj rakúsky Sofa Surfers, o ktorú sa postaral filmár Timo Novotny. Ich vystúpenie bolo temné a energické. Celý koncert sa na pódiu prelínali rôzne štýly rocku, elektroniky, trip hopu, či acid jazzu. Celé vystúpenie mal pod taktovkou spevák kapely Mani Obeya a pri 3 skladbách mu sekundovala raperka Soulcat E-Phile, ktorá sa však ozývala len z plátna. Bol to neskutočný audiovizuálny zážitok.  Deviata štúdiovka s názvom Scrambles, Anthems and Odysseys aktuálne žne chvály z úst hudobných kritikov vo svete a odprezentovala sa v najlepšom svetle aj v Bratislave.

KOMPLET FOTOREPORTÁŽ NÁJDETE TU!

text a foto: Peter Štyri