NovinkyRozhovoryFotoreportyReportáže

HELLYEAH TO ODPÁLILI V BRATISLAVE!

V piatok (5.6.2015) to v bratislavskom Randale rozpálili skvelí hudobníci z americkej skupiny Hellyeah. Okrem koncertu sa nám podarilo dostať až do šatne samotnej kapely a urobili sme pre vás menší rozhovor so spevákom Chad Grayom, ktorý mimochodom pôsobí aj v kapele Mudvayne. Táto 5 členná formácia, prišla bohužiaľ bez gitaristu Toma Maxwella, ktorý si zlomil nohu a ku kapele sa pripojí v Mayheme.

Už o siedmej večer sa pred Randalom schádzali verní fanúšikovia metalovej skupiny Hellyeah. Na začiatok koncertu sme čakali ako sa na pravých metalistov patrí s pivom v ruke. Čakanie nám už o ôsmej spríjemnila bratislavská kapela Rust2Dust, ktorá všetkých správne naladila na headlinera. Chalani zahrali songy z ich albumu Daymare ako Stay awake či Devil´s whore. Spevák Tomáš Buron sa netajil tým, ako veľmi sú šťastní z ich úspechu a viac krát poďakoval všetkým, že môžu stáť na pódiu.

IMG_6429bwHellyeah začali po deviatej s pesničkou Hellyeah. Burácajúci dav ľudí spievalo song za songom, z čoho bol párkrát prekvapený aj samotný Chad. Osobne mi absencia gitary párkrát chýbala, no koncert dali chalani bravúrne. Po koncerte zišli z pódia a ľudia sa poberali na pivo či cigaretku. Ja som čakala pred šatňou, keď tu zrazu vykukla hlava Chada a zavolal si ma dnu. Nebola som prekvapená z toho, že bol milý, ale z toho ako veľa rozprával. Po úvodnej zoznamovačke a predstavovaní som mu dala pár otázok, vyzeral unavene, tak som to skrátila.

Ako prvé by som sa ťa rada spýtala, plánujete sa vrátiť na Slovensko?

Áno, áno, veľmi sa mi páčil tento koncert a určite sa ešte chceme vrátiť.

IMG_6449bwNemáš niekedy pocit, že na vaše koncerty chodí veľa ľudí len preto, lebo si spevákom Mudvayne a Vinnie Paul bol bubeníkom Pantery?