Jack Daniel oslávi narodeniny aj v Prešove

Dobré pitie a dobrá hudba patria k sebe. Jack Daniel´s prináša opäť do Prešova kus Ameriky pri príležitosti osláv svojich 162. narodenín. Počas večera v klube Čierny Orol vystúpia domáci Chiki Liki Tu-A, rockabilly skupina The Cellmates a víťaz prvého ročníka súťaže Jack Music Štart, rocková skupina Aimee. To zďaleka nie je všetko.

Jack Daniel´s, Cadilac, Harley-Davidson a rockabilly. „Táto kombinácia nám sedí perfektne. Zároveň je to pre nás po festivalovom lete opäť možnosť zahrať si v kluboch, čo máme veľmi radi. Prvý koncert v Košiciach vyšiel nad očakávania a verím, že to bude tak aj naďalej,“ hovorí gitarista a spevák Dominik z bratislavského rockabilly tria The Cellmates. Práve ich muzika sa k americkému štýlu hodí najviac.

Tento žáner priniesol v päťdesiatych rokoch veľa legiend rock´n ´rollu a svojich fanúšikov si nachádza aj v 21. storočí. „Ľudia majú radi rockabilly a sami sme niekedy prekvapení, keď prídu za nami po koncerte a hovoria nám, že ho počúvajú doma už dlhé roky. Je doba internetu a každý si môže nájsť, čo sa mu páči a tak to aj robia. Nehovoriac o tých, ktorí si zháňali platne už za socíku,“ dodáva Dominik. Počas koncertu The Cellmates sa vždy strhne divoká tancovačka pod pódiom, ako minulý víkend v Košiciach. Prešov je muzikantské mesto, a nielen preto si to The Cellmates opäť užijú.

Okrem troch skvelých koncertov sa bude hrať black jack a o pol noci sa uskutoční aukcia, v ktorej najvzácnejším kúskom bude fľaša Jack Daniel´s Single Barrel. Vstupné je zadarmo. Oslava narodenín Jacka Daniela trvá celý september, pretože ako hovorí legenda, narodil sa v septembri. Nikto ale nevie, kedy presne, keďže jeho rodný list zhorel. Minulý týždeň si túto jedinečnú party užili Košice, v sobotu 8.septembra bude oslavovať Prešov.

Fanúšikovia legendárnej whiskey Jack Daniel´s sa môžu tešiť ešte na party v Nitre a Bratislave. 29.septembra vyvrcholia narodeniny Jacka Daniela veľkým koncertom v bratislavskej Inchebe. Gratulovať prídu osobne IMT Smile, Katarína Knechtová, Hex, Le Payaco, Michal Hudák, Ady Hajdu, Lukáš Latinák, Juraj Kemka, Maroš Kramár, Jozef Vajda a Peter Šimun. Lístky na bratislavský koncert sú dostupné v sieti Ticketportal.

text: Edo Kopček