ELÁN v žiari tisícov hviezd

Večer, piatok 13.10. sa v trnavskej City Aréne uskutočnil takmer dvoj hodinový koncert legendárnej skupiny ELÁN. Koncert v Trnave sa niesol vo velkolepej atmosfére, prilákal ľudí nielen z Trnavy ale aj zo širokého okolia a všetkých generácii. Z Bratislavy vypravili dokonca špeciálny vlak. Takmer 18.000 divákov si precvičilo svoje hlasivky. Usporiadatelia hlásili 17.850 divákov v aréne, čo je návštevnosť, ktorú závidia aj špičkové slovenské futbalové kluby.

Začali skladbou Kamaráti potom odzneli už tradičné hity ako Stužková, Ulica, Kaskadér, Zanedbaný sex, Zaľúbil sa chlapec, Bosorka a i…, ktoré rozospievali celý štadión a pri piesni Voda, čo ma drží nad vodou sa štadión rozsvietil do mobilných svetielok tisícov hviezd. Okrem týchto legendárnych hitov odzneli aj najnovšie pesničky z posledného albumu Živých nás nedostanú. Skupina na záver koncertu potešila svoje publikum v podobe troch návratov na pódium, kedy vrámci prídavkov zahrali piesne Tanečnice z Lúčnice , Čakám ťa láska, Živých nás nedostanú. Úplne plný štadion a celé spievajúce a tancujuce publikum opäť raz potvrdilo neutíchajúcu popularitu tejto hudobnej legendy.ELAN TT 02

Skupina sa predstavila v zostave Jožo Ráž (spev, basgitara), Jano Baláž (spev, gitara), Vašo Patejdl (klávesy, spev), Peter Farnbauer (gitara, spev), Ľubo Horňák (klávesy) a dychová sekcia v zložení Richard Šimurka (saxofón, flauta), Martin Haas (trombón) a Samo Šimek (trúbka). Trnavským vystúpením ukončila sériu open-air koncertov Živých nás nedostanú

SETLIST ELÁN TRNAVA 13.10.2017:
Kamaráti, Vymyslená, Zlodej slnečníc, Stužková, Ulica, Ryšavá, Tretie oko, Kaskadér, Čo je? Čo je? Čo chceš?, Valiace sa kamene, Tuláci v podchodoch, Zvláštny smútok víťazov, Zanedbaný sex, Páni pripime, Cigary idú do neba, Zaľúbil sa chlapec, Z tričiek zúri Che Guevarra, Kráľovná bielych tenisiek, Bosorka, Mláďatá, Voda, čo ma drží nad vodou, Čaba, neblázni, Smrtka na pražskom orloji,
Prídavky: Tanečnice z Lúčnice , Čakám ťa láska, Živých nás nedostanú

Text: Pítr Jenčík a Indy

Viac foto tu: