Rock pod KameňomNovinkyReportážeFestivaly

Nezabudnuteľný Rock pod Kameňom 2016!

Štrnásty rok po sebe sa rekreačný areál na Sninských rybníkoch stal na tri dni „domovom“ pre všetkých priaznivcov kvalitnej rockovej muziky. Festival Rock pod Kameňom 2016 odštartoval 4. augusta niečo po 14-tej hodine. Pri pohľade na line-up prvého večera bolo všetkým jasné, že sa môžeme tešiť na silný ročník a parádnu šou. Už vystúpenie kapely Wanastowi Vjecy, navodilo peckovú atmosféru pred hlavným trhákom večera, ktorou bola kapela Within Temptation. Speváčka Sharon den Adel si získala srdcia všetkých fanúšikov nie len skvelým hudobným výkonom, ale aj krásnym vizuálom. Po neopakovateľnej šou Withinu  sa predviedol legendárny Kabát na čele s frontmanom Pepom Vojtekom, ktorý potešil všetkých prítomných tým, že zahral väčšinu svojich najväčších hitov. Večer ukončila česká metalová pecka Dymytry.

Horúci a slnečný piatok odštartovali kapely Rocksound  a Narttu. Krv v žilách určite rozprúdila kapela Wishmasters na čele s krásnym speváckym duom. Nasledovali kapely Symfobia Limetal. O 18:15 sa už množstvo ľudí tešilo na punkovú nakladačku Bijouterrier. Nechýbalo samozrejme ani poriadne pogo pod pódiom.

Hit „Aj tak sme stále frajeri“ spieval celý dav! Peter Nagy a kapela Indigo zahrala mnoho hitov a nechýbala dokonca ani Mandarínka Darinka. Po slovenskej legende sa predstavil Aleš Brichta zakladateľ českej heavy metalovej skupiny Arakain. O nezabudnuteľnú a energiou nasiaknutú šou sa postarala nemecká kapela Dirkschneider. Punkom nabitý Konflikt ukončil piatkový večer.

DSC_4505Sobotňajší program začal relatívne mladými, ale aj skúsenými kapelami Dogma inc., MeredithNoControl, MahagonRavenclaw. Večer odštartovali zahraničné mená ako Phantom 2, RagePrimal Fear. O vrchol festivalu sa postarala nestarnúca metalová kráľovná Doro, ktorá svojim výkonom a skvelou atmosférou bola dokonalou bodkou za zahraničnými interpretmi. Posledným vystupujúcim bola Karpina, ktorá svojimi vtipnými a sem tam aj pohoršujúcimi textami ukončila mimoriadne vydarený ročník festivalu Rock pod Kameňom 2016.

Dúfam, že organizátorom sa na jubilejný 15-ty ročník opäť podarí pritiahnuť skvelých zahraničných, ale aj domácich interpretov a postarajú sa tak o neopakovateľnú rockovú atmosféru!

FOTOREPORT Z FESTIVALU NÁJDEŠ TU!

text: Júlia Repaská