Categories: Novinky

Nový album Raindown pokrstí zakladajúci člen kapely Maťo Husovský

Prešov – Prešovská kapela Raindown vydala v septembri v poradí tretí štúdiový album charakterizovaný tajomným odkazom v názve. Hoci v rádiách už úspešne rotuje singel Inkognito, podľa ktorého je pomenované celé CD, slávnostne bude album uvedený na svetlo sveta piatkovým krstom v Bizzare Music Café v Prešove. Koncertná eufória vyskladaná z dvoch častí vypukne od 20.30 s tým, že fanúšikovia Raindown sa môžu tešiť na exkluzívnu porciu z tvorby hudobníkov okolo gitaristu a speváka Petra Debnára. „S prosbou pokrstiť album sme oslovili speváčku Katku Knechtovú, ktorá však pre vyťaženosť nemôže prísť, no naše pozvanie prijal Maťo Husovský z Komajoty. Každý, kto pozná históriu našej kapely vie, že sme ju zakladali práve s Maťom. Keďže nás spája mnoho spoločných zážitkov a v štyroch skladbách hosťuje aj na albume, zdalo sa nám ako prirodzené osloviť práve jeho,“ vysvetľoval Peter Debnár.

Album Inkognito ponúka jedenásť skladieb, v ktorých intímne spovede prepájajú rockové linky kombinované v hraniciach od vášne po melanchóliu. Textársky sa pod piesne podpísali Jozef Husovský, Miroslava Roguľová a Peter Debnár. Medzi hosťami nájdete pianistov Martina Husovského s Jánom Pastirčákom, huslistu Michala Brandýsa a producentskú pečať pridal Vlado „Randy“ Gnepa. „Verím, že na krste sa po dlhšom čase stretneme všetci, ktorí sme na albume pracovali a s odstupom času si budeme môcť vychutnať naše spoločné dielo. Koncert sme sa snažili dramaturgicky pripraviť tak, aby si každý prišiel na svoje. K tomu prezradím len toľko, že v prvej časti odpálime naše skladby v našľapanej verzii, no a druhú časť odohráme  unpluggedovom duchu,“ zdôraznil P. Debnár.

V súvislosti s krstom pripravili Raindown aj prekvapenie, ktoré ocení predovšetkým ženské publikum. V rámci marketingovej stratégie sa kapela rozhodla nechať vyrobiť tričká s romantickou tematikou. „Každá kapela musí robiť pre svojich fanúšikov aj pikošky. Keďže nechceme byť výnimkou a všetci sme zdraví chlapi, rozhodli sme sa, že náš marketing nasmerujeme na nežnejšie pohlavie. Preto sme pripravili dva druhy tričiek a ďalšie prekvapenia,“ usmieval sa P. Debnár.

Redakcia