Dva týždne pred začiatkom multikultúrneho festivalu Bažant Pohoda 2012 predstavili organizátori na tlačovej konferencii partnerov festivalu a s nimi aj množstvo benefitov, služieb a atrakcií, ktoré tento rok pripravili pre svojich návštevníkov. „Každoročne sa snažíme poskytnúť našim návštevníkom aj umelcom čo najlepšie služby. Bažant Pohoda je dočasným domovom pre 30 000 ľudí a takmer 200 umeleckých telies, pre ktorých chceme pripraviť kvalitné zázemie. Naši návštevníci si už zvykli na vysoký štandard komfortu na trenčianskom letisku a na to, aby bolo na našom festivale dobre, potrebujeme aj podporu silných partnerov, ktorí prispievajú k ich pohodliu a delia sa s nimi o svoje „umenie“,“ hovorí Eva Hegedušova-Dudašková, Partnership Director agentúry Pohoda Festival.
Nevídanú vernosť prejavuje festivalu spoločnosť Heineken, ktorá vstupuje už do druhej dekády spolupráce „Festival aj nám, ktorí stojíme za značkou Zlatý Bažant, jednoducho prirástol k srdcu a vnímame ho cez silný zážitok s neopakovateľnou atmosférou skutočnej pohody,“ vysvetľuje dlhoročné partnerstvo Zuzana Putalová, Senior Brand Manager spoločnosti Heineken Slovensko. „Každoročne rastúca kvalita, neuveriteľné svetové „line-upy“, ale predovšetkým už spomínaná úžasná pozitívna energia, tak typická pre Bažant Pohodu, nás každý rok utvrdzujú v tom, že naše partnerstvo je už 11 rokov tým najlepším rozhodnutím.“
Návštevníci budú mať vďaka Zlatému Bažantu zabezpečený nielen pitný režim, ale aj viacero tradičných vychytávok: mobilný bar Zlatý Bažant Nealko veterán, predaj piva cez SMS, výmenu prázdnych pohárov za plné – polmetra za pollitra či nealko hliadky z programu „Pite rozumne“. Novinkou bude štýlový pub Svet piva a talkshow Pivné reči so zaujímavými hosťami
V spolupráci pokračuje aj Slovenská sporiteľňa, ktorá zastreší nielen obľúbenú arénu s tribúnami, ale prinesie na trenčianske letisko aj služby, reprezentujúce kvalitnú banku. „Sme radi, že ako najväčšia banka na Slovensku môžeme spojiť naše meno s najväčším a najobľúbenejším festivalom. Našim cieľom je poskytnúť aktívnym mladým ľuďom jednoduchý prístup k peniazom prostredníctvom našich mobilných bankomatov tam, kde to najviac potrebujú,“ povedal Róbert Mazánik, vedúci oddelenia marketingu a reklamy Slovenskej sporiteľne.
Na trenčianske letisko sa vracia aj staronový partner, líder na slovenskom telekomunikačnom trhu Orange. „Našej spoločnosti je hudba blízka, sme otvorení dobrým hudobným nápadom a podujatiam. Navyše všade, kde sa to dá, sa hudbu snažíme spojiť so zážitkom. Sme radi, ak sa ľudia aj vďaka nám na festivale dobre zabavia a vďaka aktivitám, ktoré prinesieme, zažijú aj niečo menej tradičné,“ vysvetľuje návrat Orangeu Peter Tóth, Corporate Affairs Manager. Orange spustil priamo počas tlačovej konferencie aplikáciu Pohoda 2012 do smartfónov, na festivale poskytne bezplatné WIFI, nabíjačkárne mobilov, smartfón poradcov, ale aj relax & fun zónu na krytej terase a v tieni stromov, interaktívne sprchy či úplnú novinku – roller disco s požičovňou kolieskových korčulí a skvelou hudbou.
Medzi partnerov pribudla aj automobilka Škoda, ktorá poskytla päť automobilov pre organizačný štáb festivalu, no priamo na letisku zastreší aj Škoda Family Park. Svoje scény budú mať na festivale aj ďalšie spoločnosti – Nay zastreší už tradične Tanečný dom, Zastúpenie Európskej komisie na Slovensku stan EUrópa, program Dobrá krajina rovnomenné diskusné šapitó.
Dôležitými partnermi festivalu sú dodávatelia energie – spoločnosti Západoslovenská energetika a Slovnaft. ZSE prišli so skvelým projektom osvetlenia areálu a chodníkov v stanovom mestečku ekologickými solárnymi lampami. Slovnaft zase dotuje špeciálnu autobusovú dopravu, poskytne palivo do generátorov a pre návštevníkov pripraví aj lezeckú stenu a race simulátor.
Návštevníci Bažant Pohody si už zvykli aj na množstvo benefitov, ktoré im prinesú festivaloví partneri. Zoznam.sk poskytne zadarmo a nonstop počítače a internet vo svojom pavilóne, Semtex postaví na letisku bazén, Prvá stavebná sporiteľňa zase Lišiacke Ihrysko so spoločenskými hrami od výmyslu sveta, Mayo rôzne atrakcie na bicykloch, Zanussi festivalovú domácnosť s chladničkami, mrazničkami, rýchlovarnými kanvicami, mikrovlnkami i žehličkami, ale aj službou vysávania stanov. Trenčianska spoločnosť Accord optvorí požičovňu oblekov, ktorú budú môcť využiť (nielen) páni na premiérovú slávnostnú promenádu po festivalovom areáli. Slovenská pošta bude opäť zriadi mobilnú pobočku a bude zadarmo rozdávať aj posielať pohľadnice, relax si budete môcť užiť v Johnson Controls chill-out stane, v Curaprox chill out stane sa môžu návštevníci naučiť, ako si správne čistiť zuby a kefky dostanú zdarma a Všeobecná zdravotná poisťovňa poskytne špičkové opaľovacie krémy Daylong. Partneri nezabúdajú ani na občerstvenie – kaviareň Coffee & Co. postaví kávičkou na nohy všetkých divákov na tradičnom Vítaní slnka a návštevníci si budú môcť pochutnať na tyčinkách Corny, slaných krekrov TUC alebo Tik-Takoch
Samozrejme, hlavným lákadlom festivalu je hudobný program, ktorý je opäť nabitý zvučnými menami. V Trenčíne sa 5. – 7. júla predstavia legendy Lou Reed či Public Enemy, elektronickí inovátori Orbital, SebastiAN, Caribou či Eskmo, špičkové britské gitarovky Kasabian, Elbow, The Kooks, Two Door Cinema Club, The Horrors, krásne dámy Emiliana Torrini, Anna Calvi, Bat For Lashes, Gemma Hayes a mnoho ďalších skvelých umelcov.
Viac informácií o podujatí nájdete na stránke www.pohodafestival.sk.
zdroj: Mário Gešvantner